Wednesday, January 04, 2017

it has ended

19sept2016
Dear seedling,

today you gave us all a scare, i had some brown discharge that looks like nothing i should be too concern about, that was Saturday.

By Monday, it had turn to a dark shades of red, and the volumn increases. I googled and the information gather scares me. Some says it is nothing to be worry about and that :-

-Dark Brown & Deep red = Spotting
-Light Red = bleeding

Since it truly looks like spotting at this point, there is nothing too concerning & the reason to this is perhaps because there are some expired blood from the last period that is being discharged. Or it could only mean early pregnancy, which is this case seems to work really well for us both. 

K.chng says to monitor it but i wast sure what "a little"and "a lot" means here.   She says a dallop of 50cent coin worthy is nothing to be concern about, while when it stain the entire pantyliner we should seek help.

20sept2016
你如风来,但也如风走
还没来得及,也完全没有勇气渴望你的存在
他说“没期望,哪儿来的希望?”
也唯有抱着这个信念,才可以塔回原点

还没来得及想像你会是怎么样的粘着我?
没来得及碰一下肚子触摸你的感觉
没来得及选择是严格对待,还是开心就好
没来得及告诉你,我们会对你的依赖

他说“是有点可惜,但生命无常”
我轻轻的说声对不起,又无阻的掉眼泪了
是应该比以前更加勇敢,毕竟走过的路更苦过
怎么随着年龄,自信却越来越少了呢

晚上的夜空比白天来得可怜,流着血躺着等待一切快点过去
“等你好了从新再来, promise me you wont give up"
一定,我一定立马加倍努力!
一次失败练心痛,下次不会犯同样错误
有了他的鼓励,突然觉得自己好虚伪
虽然赔不完这辈子的欠债,却没有勇气离开
我是不会让他一个人,或然别人有机会比我对他好
我要比现在更努力,一切从零点开始加油

我可能不可以在想你了,眼前的路还好远
一辈子很长,我含他,我们还有更美的未来
今天我为你流血,医生说该来得躲不掉
我想愧疚,可是我更想从新面对下个挑战
原谅我的自私,可是请了解我的信念
时间会磨掉记忆,我也想把一切只留到现在为止
我们的缘分已到,所以我会将这份情,
留给下个愿意于我们共同进退的缘分

我好气你没有我们的奋斗,为什么没有为我们努力。。。。

No comments: